Läxan! -.-'

Usch vad jag avskyr läxor! Speciellt om man räknat ut allt och sedan berätta i minsta detalj HUR man räknade ut det.
Och min fröken som alltid vill att det ska PLOPPA i huvudet. Om hon säger 7•4 så ska vi veta på två sekunder att det är 28. Så det är inte alltid lätt att beskriva hur man räknat ut när man lärt sig att det ska "ploppa".
Det har jag hållt på med idag.
Har suttigt i 20-30 minuter bara för att beskriva ett tal jag räknat ut!
Läxor. -.-'
Jaja, nu ska jag nog gå och lägga mig eftersom att jag ska upp tidigare än 06.00 imorgon.
Imorgon blir det skriskoåkning, vilket jag inte är så bra på *host*.
Och nu sitter jag här pissed off eftersom att jag skrivit en text här så råkade jag trycka på "paste" när jag skulle trycka på "copy". Det slutade med att hälften av min text försvann. Det gjorde iallafall Inte min dag. Eftersom att jag inte kommer ihåg mycket av texten. Gaah! O.o
Fick/får lite panik!!!!
Sussa sött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0